Мини-чат
Облако тегов
Опросы
Знакомы ли Вы с интерактивной доской?
Всего ответов: 115
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Разное

РОЗРОБКА УРОКУ- ЕКСПЕДИЦІЇ «ЗОНА СТЕПУ» 8 КЛАС.
РОЗРОБКА УРОКУ- ЕКСПЕДИЦІЇ «ЗОНА СТЕПУ» 8 КЛАС.
Єна Лариса Вячеславівна
вчитель географії Бахмутської зош
Артемівський р-н Донецька обл..,
с. Бахмутське пл.. Перемоги 4/2
т. 0632052726
Тема уроку: Зона степу
Мета: Розвивати інформаційну, самоосвітню компетентність
Надати знання про географічне положення, головні риси природних умов зони степів.
Розвивати вміння самостійно працювати з картами атласу та матеріалом підручника, пам’ять , логічне мислення.
Обладнання: підручники, атласи, таблиця „Зона степів”
Урок засвоєння нових знань
Урок-експедиція
І Актуалізація опорних знань
- Що називається природною зоною?
- У межах яких природних зон розташована Україна ?
- Особливості вивчених природних зон.
ІІ Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності
Вступне слово вчителя . Повідомлення теми і мети уроку.
ІІ Організаційний момент.:
Поділ класу на 6 груп - 5 експедицій,1 кореспондентів
Запис загальної таблиця у зошитах.
(Заповнюється учнями під час уроку.)
ФГП Клімат Води Рельєф,
ґрунти ,фізико-географічний поділ . Рослинний і тваринний світ Діяльність людини, охорона природи

Розповідь вчителя про фізико географічне положення зони
ІІІ Отримання маршрутних листів , робота з ними .
Маршрутний лист. Група №1”Юні кліматологи ”
Визначити:
1Тип клімату
2Температури середні січня
Температури середні липня
Максимальні температури січня
температури липня
3Опади(кількість, розподіл)
4Циркуляція повітряних мас
5Переважаючі вітри
6Погоди сезонів року

Маршрутний лист. Група №2 ”Юні гідрологи ”
1Які ріки протікають(показ на карті)
Тип їх живлення
Режим
Характер течії
2 Чи є канали ,болота, озера, водосховища .
З’ясувати причини їх появи .
3 Яке значення внутрішніх вод для степової зони і для населення.

Маршрутний лист. Група №3 „” Юні геоморфологи й ґрунтознавці. ”
1 Переважаючий тип рельєфу й основні форми рельєфу(назвати й показати на карті)
2 Корисні копалини зони (назвати й показати на карті )
3 Типи ґрунтів .Чому саме ці?
4 Меліорація ґрунтів
5. Фізико –географічний поділ зони .

Маршрутний лист. Група №.4”Юні біологи”
1 Характерна рослинність. Чому саме ця?
2. Тваринний світ. Пристосування до умов життя в зоні.
3 Рідкісні тварини і рослини.

Маршрутний лист. Група №5 „Юні екологи”
1 Природоохоронні території зони.
2. Які екологічні проблеми характерні для зони.

Кореспонденти Готують статті до газети
Загальне враження, найкращі виступили...

ІV. Виступи експедицій. Заповнення учнями таблиці.
V Закріплення знань
Прийом «Мозковий штурм»
Чи можна акліматизувати в зоні степів верблюда,крокодила, жирафа.
VІ .Підсумок уроку
Прийом «Роблю висновок»
Учні за допомогою вчителя роблять висновки щодо особливостей природної зони степів.
VІІ Домашнє завдання :
1.Опрацювати відповідний текст підручника
2.Вивчити записи в зошиті
3.Прочитати нарис Панаса Мирного „Серед степів”
Від слів «Доводилось вам їздити пізньої весни…»
Категория: Разное | Добавил: Larisa (05.11.2011)
Просмотров: 3937 | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Привет: Гость

На сайте уже : дней


Друзья сайта
УЛИТКА - каталог ресурсов интернет Анализ сайта Результаты антивирусного сканирования PR-CY.ru Проверить сайт Каталог сайтов Всего.RU Весь интернет в одном каталоге! Белый каталог сайтов
Друзья Сайта
Поделиться
Наш баннер


Мы будем вам очень признательны если вы установите наш баннер у себя на сайте.