Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
РОЗРОБКА УРОКУ- ЕКСПЕДИЦІЇ «ЗОНА СТЕПУ» 8 КЛАС.
РОЗРОБКА УРОКУ- ЕКСПЕДИЦІЇ «ЗОНА СТЕПУ» 8 КЛАС. Єна Лариса Вячеславівна вчитель географії Бахмутської зош Артемівський р-н Донецька обл.., с. Бахмутське пл.. Перемоги 4/2 т. 0632052726 Тема уроку: Зона степу Мета: Розвивати інформаційну, самоосвітню компетентність Надати знання про географічне положення, головні риси природних умов зони степів. Розвивати вміння самостійно працювати з картами атласу та матеріалом підручника, пам’ять , логічне мислення. Обладнання: підручники, атласи, таблиця „Зона степів” Урок засвоєння нових знань Урок-експедиція І Актуалізація опорних знань - Що називається природною зоною? - У межах яких природних зон розташована Україна ? - Особливості вивчених природних зон. ІІ Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності Вступне слово вчителя . Повідомлення теми і мети уроку. ІІ Організаційний момент.: Поділ класу на 6 груп - 5 експедицій,1 кореспондентів Запис загальної таблиця у зошитах. (Заповнюється учнями під час уроку.) ФГП Клімат Води Рельєф, ґрунти ,фізико-географічний поділ . Рослинний і тваринний світ Діяльність людини, охорона природи Розповідь вчителя про фізико географічне положення зони ІІІ Отримання маршрутних листів , робота з ними . Маршрутний лист. Група №1”Юні кліматологи ” Визначити: 1Тип клімату 2Температури середні січня Температури середні липня Максимальні температури січня температури липня 3Опади(кількість, розподіл) 4Циркуляція повітряних мас 5Переважаючі вітри 6Погоди сезонів року
Маршрутний лист. Група №2 ”Юні гідрологи ” 1Які ріки протікають(показ на карті) Тип їх живлення Режим Характер течії 2 Чи є канали ,болота, озера, водосховища . З’ясувати причини їх появи . 3 Яке значення внутрішніх вод для степової зони і для населення.
Маршрутний лист. Група №3 „” Юні геоморфологи й ґрунтознавці. ” 1 Переважаючий тип рельєфу й основні форми рельєфу(назвати й показати на карті) 2 Корисні копалини зони (назвати й показати на карті ) 3 Типи ґрунтів .Чому саме ці? 4 Меліорація ґрунтів 5. Фізико –географічний поділ зони .
Маршрутний лист. Група №.4”Юні біологи” 1 Характерна рослинність. Чому саме ця? 2. Тваринний світ. Пристосування до умов життя в зоні. 3 Рідкісні тварини і рослини.
Маршрутний лист. Група №5 „Юні екологи” 1 Природоохоронні території зони. 2. Які екологічні проблеми характерні для зони.
Кореспонденти Готують статті до газети Загальне враження, найкращі виступили...
ІV. Виступи експедицій. Заповнення учнями таблиці. V Закріплення знань Прийом «Мозковий штурм» Чи можна акліматизувати в зоні степів верблюда,крокодила, жирафа. VІ .Підсумок уроку Прийом «Роблю висновок» Учні за допомогою вчителя роблять висновки щодо особливостей природної зони степів. VІІ Домашнє завдання : 1.Опрацювати відповідний текст підручника 2.Вивчити записи в зошиті 3.Прочитати нарис Панаса Мирного „Серед степів” Від слів «Доводилось вам їздити пізньої весни…»
|
Категория: Разное | Добавил: Larisa (05.11.2011)
|
Просмотров: 3937
| Рейтинг: 2.0/1 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
Форма входа
Наш баннер
Мы будем вам очень признательны если вы установите наш баннер у себя на сайте.
|